diumenge, 25 de març del 2012

El que penso_Preambul

Ei! Aquest és un blog on d'amaguen diverses intencions:
1. Fer un diari personal
2. Escriure tot el que passa pel meu cap, que són tantes coses que m'acaba atabalent. Així el que es vol és ordenar el meu pensament i arribar a poder veure les coses més crdre
3. Escriure, acostumar-m'hi. L'altre dia el profe d'Espistemologia, va dir que per treure's qualsevol carrera s'ha de llegir i escriure. Va recomanar que fessim un blog i escibissim com si fos per públicar a un diari.
Bé, la meva intenció en aquest blog és escriure i ordenar el meu penament.  Volia posar-li un altre nom, enlloc de 'Totelquepenso', però no es podia... De fet, no està tant malament perquè el que volia era 'elquepenso' i ja està. Però, amb quest que sí que he pogut, es resumeix més el que és...
I bé, per ara ho deixo aquí i viag a veure com ha quedat... Diré que aquesta entrada és com un preambul...
p.d. hi ha corrector ortogràfic, aquí? No ho sé i ara buscaré aviam....

2 comentaris:

  1. Ah, Oh, per fi puc fer un comentari! Bé doncs aviam faig a fer que anava a fer... Resulta que ahir volia fer un comentari aquí i no vaig trobar la manera, ni on ni res... Així va ser que vaig decidir fer un comentari en paper. Abans d'obrir aquest blog, vaig estar dubtant entre fer-ho aquí, en un blog, o fer-ho en peper. I al cap i a la fi, vaig obrir el blog. Però això, resulta que em vaig saturar perquè no podia comentar i vaig pesar, "ja està bé! Faig a comentar en paper..." Així que ara vaig a escriure el que tinc en paper...

    ResponElimina
  2. 25.03.12
    Uff això és més dificil del que pensava! El meu pensament és molt ràpid (deu ser la única cosa que va ràpid en mi xD) i comentar les meves propies entrades al blog no sé com fer-ho. Aicí que he acabat decidint fer-ho aquí [aquí es referix a la llibreteta vermella que em va cagar el Tiò el Nadal passat no l'altre]. és que penso que apart de ser més fàcil és més útil! Primer no sabia si fer-ho en un blog o en paper. Tot té els seus pros i contres. Però aviam ja ho tinc tot començat. Penso que en paper és més útil perquè ho puc dur sempre...

    ResponElimina